COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Audienţe

 

 

Primar Andrei Carabelea

          - joi de la ora 14:30


Viceprimar

          -


Viceprimar

          -


Administrator public Vlad Moscalu

          -

Secretar al Municipiului – Oana Sarbu

          - luni de la ora 09:00

 

Arhitect șef

          - miercuri de la ora 10:00


Compartiment organizare audiențe
          - luni - vineri începând cu ora 08:30 - 13:00 (program cu publicul)

 

 

 

♦ În scopul facilitării comunicării dintre personalul angajat și persoanele hipoacuzice, care folosesc limba semnelor române, începând cu data 15.02.2021, în cadrul Primăriei municipiului Piatra-Neamț este asigurat serviciul de interpretare la distanță în limbaj mimico–gestual.
♦ Serviciul de interpretare se asigură în baza unei solicitări scrise, transmisă prin email la adresa infopn@primariapn.ro. Pentru a beneficia de serviciul menționat anterior, persoanele interesate vor menționa în solicitare:
     - nume și prenume;
     - adresa de domiciliu;
     - expunerea detaliată a problemei/solicitării.
♦ Serviciul va fi prestat de luni până vineri, într-un interval de cel mult două zile lucrătoare de la momentul primirii solicitării, în intervalul 09:00-13:00, în cadrul Compartimentului Organizare Audiențe, respectiv în intervalul 09:00-16:30 în cadrul Compartimentului Relații Publice (camera 20).