COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

 

 

 

Audienţe

 

 

Primar Vasile-Adrian NIȚĂ

          - Joi de la ora 11:00


Viceprimar – Sauciuc Cristian

          - Marți de la ora 11:00


Viceprimar

          -


Administrator public Chitic Dragoș Victor

          - Miercuri începând cu ora 11:00

Secretar al Municipiului – Catzaiti (Sârbu) D. Oana Roxana

          - Luni de la ora 09:00

 

Arhitect șef Andrei Ciubotaru

          - Miercuri de la ora 10:00

 

Șef S.P.C.L.E.P. Loredana Popescu

          - Miercuri de la ora 10:00 - 12:00 în baza programării telefonice la nr. 0233210411


Compartiment organizare audiențe
          - Luni - Vineri începând cu ora 08:30 - 13:00 (program cu publicul)

 

 

 

♦ În scopul facilitării comunicării dintre personalul angajat și persoanele hipoacuzice, care folosesc limba semnelor române, începând cu data 15.02.2021, în cadrul Primăriei municipiului Piatra-Neamț este asigurat serviciul de interpretare la distanță în limbaj mimico–gestual.
♦ Serviciul de interpretare se asigură în baza unei solicitări scrise, transmisă prin email la adresa infopn@primariapn.ro. Pentru a beneficia de serviciul menționat anterior, persoanele interesate vor menționa în solicitare:
     - nume și prenume;
     - adresa de domiciliu;
     - expunerea detaliată a problemei/solicitării.
♦ Serviciul va fi prestat de luni până vineri, într-un interval de cel mult două zile lucrătoare de la momentul primirii solicitării, în intervalul 09:00-13:00, în cadrul Compartimentului Organizare Audiențe, respectiv în intervalul 09:00-16:30 în cadrul Compartimentului Relații Publice (camera 20).