Solicitare informații de interes public
♦ acces la informații de interes public
Birou informare-documentare (Legea 544/2001): 0233 218991 interior 218/237
Program: 08:30-16:30 luni - joi, 08:30 - 12:00 vineri
Relaţii solicitări informaţii de interes public:
Telefon: 0233 218991 - interior 218/237, Fax: 0233 218991
Solicitări informaţii de interes public online:
Email: infopn@primariapn.ro
Relaţii mass-media: 0233 218991 - interior 218/237
♦ persoanele abilitate să furnizeze informații de interes public
Gabriel Muraru - şef birou
Aprofiri Dragoș - inspector superior
Date Contact: nr. telefon – 0233 218 991 int. 218 sau 237, 0748146785, 0748146798
E-mail: infopn@primariapn.ro
♦ informații comunicate din oficiu
a) actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
c) numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale compartimentului/ funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;
d) coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
e) sursele financiare, bugetul şi bilantul contabil;
f) programele şi strategiile proprii;
g) lista cuprinzând documentele de interes public;
h) lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii;
i) modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.
→ Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.
→ Conform art. 22 din Legea nr. 544/2001, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale poate face plângere la secția contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorității ori al instituției publice.
→ Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut de la art.7 din lege.
♦ listă cuprinzând documentele de interes public
- anexă HCL 17 din 31.01.2014 (format .pdf)
♦ model cerere de informații de interes public (format .pdf)
♦ model reclamație administrativă 1 (format .pdf)
♦ model reclamație administrativă 2 (format .pdf)
♦ Raport de evaluare a implementării legii nr. 544/2001
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
♦ Raportul Primăriei Municipiului Piatra Neamţ
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
SOCIETĂȚILE CONSILIULUI LOCAL
SC PUBLISERV SA
SC PARKING SA
SC SALUBRITAS SA
CMI URBAN SA
SC PERLA INVEST SRL
SC LOCATIVSERV SRL