Program de lucru
►Primăria municipiului Piatra Neamț • programul de lucru cu publicul 08:30 – 16:30 - Luni • în fiecare zi în intervalul orar 12:00 – 12:30 în program este prevăzută o pauză în lucrul cu publicul, timp în care se asigură angajaților pauza de masă de 15 minute conform Codului Muncii și Regulamentului de Organizare Interioară, dar și efectuarea unor proceduri necesare bunei organizări a activității: • mesajele primite pe e-mailul instituției infopn@primariapn.ro după programul de lucru vor fi înregistrate cu ziua lucrătoare imediat următoare. |
► Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor - tel. 0233210411, fax 0233211499, e-mail: evidenta.persoanelor@primariapn.ro
• Ghişeul nr. 1 Primiri documente acte de identitate doar în baza bonurilor de ordine:
În zilele lucrătoare de vineri activitatea de primiri documente acte de identitate se va desfășura la ghişeul nr. 1 și ghișeul nr. 2 în intervalul orar 8.30 - 11.00, în baza bonurilor de ordine. - Informații; De luni până joi, în intervalul orar 11.30 - 12.00 la ghișeele de primiri documente nr. 1 și 2 se realizează aerisirea și, după caz, dezinfectarea spațiilor.
|
► Biroul Stare Civilă - Program de lucru cu publicul - tel. 0233218991, fax 0233212142, e-mail: stareacivila@primariapn.ro • primiri documente: • eliberări acte: 14:00 – 16:00 - Luni • înregistrări decese 09:00 – 11:00 - Sâmbătă • program oficiere căsătorii 14:00 – 15:30 - de luni până joi 12:00 – 13:00 - vineri 12:30 – 16:00 - sâmbătă În contextul operaționalizării Sistemului Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă (SIIEASC), documentele se vor putea depune la ghișeul serviciului din cadrul primăriei (camera 20) după următorul program:
- depunerea documentelor în vederea înregistrării declarațiilor de căsătorie:
Depunerea documentelor în vederea înregistrării nașterilor, căsătoriilor și deceselor (din străinătate): - conform programărilor efectuate
MIERCURI 8.30 – 14.00 - pot depune cererile doar cetățenii români cu domiciliul din România în Piatra Neamț
VINERI 8.30 – 12.00 Depunerea cererilor privind : SIIEASC cuprinde cinci platforme interconectate, care oferă servicii digitale pentru înregistrarea și validarea principalelor evenimente din viață: nașterea, căsătoria, divorțul și decesul. |
► Direcţia taxe şi impozite |
PROGRAM CU PUBLICUL: 08:00 - 13:30 - Vineri PROGRAM AUDIENTE: • Director executiv – Claudia Grigorică
|